Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~bzzzzzz | użytkownik

imię i nazwiskobzzzzzz adresGorzów zarejestrowany13.10.2006 @12:12:38 ostatnio na stronie07.07.2010 @16:44:15



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.bzakrzewski.pl Gadu-Gadu2895958
digarty91 komentarze508 posty na forum6

komputer / sprzęt
Aparat w telefonie :D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Szmydziu    18.10.2008 @07:49:55
z analogami moja styczność ? w sumie to nie, ale odkąd tylko zacząłem focić, staram się jak najmniej używać softu, a wszystko ustawiać ręcznie na aparacie.
a najwiekszym guru z naszego podwórka w dziedzinie foto jest rajkrajkrajkkk.
a sam siebie nie uważam za jakiegoś mega fotografa.
jestem amatorem, to tylko moje hobby. Ale nie zaprzecze, że kilka fajnych zdjęć mam. Przez 3 lata zrobiłem jakiś tam progres, i oby tak dalej, a będzie coraz lepiej
a wystarczy poczytać moje komentarze do zdjęć , by zobaczyć że byle czego to ja nie chwale i byle co mi się nie podoba. w pzeciwienstwie do innych na DA.
Pozdro dla Ciebie oczywiście i bez urazy
~kazikk87    17.10.2008 @23:36:06
Jesli ja robie zdjecie na ktorym jest cos co sie tobie nie podoba, ma tam byc, slepy nie jestem, jesli jest na zdjeciu slubnym zółta obskorna skrzynka wystajaca zza pana mlodego, widzialem i mowilem o tym mlodym, chcieli mimo wszystko. placą...mają. i niech cie to nie boli. Rob swoje i sie nie czepiaj..pozdr, i nie mow ze mnie nie atakujesz, ba najchetniej bys mnie wcisnal w ziemie....,oja rada - idz na krótki kurs do kolegi Mariusza!
_______
Zapraszam do mojej galerii
~kazikk87    17.10.2008 @23:32:41
Kolego Bartoszu, jesli Tobie nie podoba sie moje zdjecie, piszesz o tym i ja mam taki esamo prawo, nie musisz mnie ponizac i mowic ze ktos ma mi dac lekcje. mi sie nie podoba to zdjecie i uwazam ze to wlasnie tobie ktos powinien dac lekcje.Owszem niektore Twoje foty sa zajebiste ale niektore takie se, i tak samo jest u mnie, u Marty itd. i nie musisz mi srac, mam wrazenie ze na sile chcesz byc lepszy i nie dopuszczasz takiej mysli do siebie ze część twoich zdjęć jest fe. Musisz byc najlepszy, boisz sie czegoś, kompleks jakis?? (na zdjeciu z chlopcami bawiącymi się obrączkami, mogłoby widać te obrączki)
_______
Zapraszam do mojej galerii
~KupMiZelkix33    13.10.2008 @21:19:39
nie ma za co
a jakbym poplamiła woskiem prześcieradło to by mnie mama kwiatkiem zatłukła :D
_______
'mówię to co myślę i robie to co chcę' xD
~Orlenek    30.09.2008 @22:46:39
bo Ty jesteś z GW i znasz wszystko i Ci się wydaje, że nic ciekawego już nie ma.
Ja mam już parę miejsc w GW... przyjedź do SK to coś znajdziesz napewno...
_______
Powracam!
~Orlenek    30.09.2008 @22:27:02
No stoi sobie w strzelcach:D
_______
Powracam!
~Orlenek    30.09.2008 @21:35:36
Dzięki bardzo nie używam często komputera do kadrowania raczej własnych rąk.
_______
Powracam!
~Judgement    26.09.2008 @02:24:31
a noo doobra noc albo dzieeeń dobry hehe i tak to właśnie jest (:
_______
and I tried..anything, not suicide..and YES it cross my mind..
~Judgement    25.09.2008 @18:32:53
ad kom. "spakowana" do fot. mej
odp. brzmi: zawsze do drogi gotowa hehe
dzięki fajowego czwartkowego życzę iiii masz pioseneczke ode mnie jeszcze do zasłuchania (: http://pl.youtube.com/watch?v=c0AHyKdw-cE
pozdrawiam i powodzenia tam gdzie bedzie potrzebne
_______
and I tried..anything, not suicide..and YES it cross my mind..
~ronin88    18.09.2008 @17:22:10
no niestety morze nie pasuje, bo to jest nad jeziorem... ;]
~ronin88    16.09.2008 @13:12:23
dzieki rowniez...
Kolega bartek (kula) sie troche obrazil... bo nie potrafiac odebrac ktytyki... ale to juz na dluzsza rozmowe. pozdrawiam
~sempai    11.08.2008 @08:03:51
dzieki za odwiedziny / : )
_______
Śniadanie zjedz sam,
Obiadem podziel sie z przyjacielem
Kolacje oddaj wrogowi.
-------------------------
nie oceniaj, dziekuj -zartuje
~faza999    24.07.2008 @20:26:48
dla mnie bardzo dobre foty.pozdrawiam
_______
Różnorodność! amen!
~kaspik    20.07.2008 @13:27:15
Witam Pana :> co tam słychać w Gorzowie ? Pozdrawiam!
~xOasisx    02.07.2008 @16:19:48
Muszę przyznać że podobają mi się Pańskie zdjęcia

Dodaję do obserwowanych.

Pozdrawiam
~BeautyIskierka    27.06.2008 @11:32:17
ja również dziękuje i pozdrawim
_______
"Nie można logicznie udowodnić, że coś jest piękne, trzeba to po prostu odczuć."
— Antoni Kępiński
~sayuri90    13.06.2008 @23:47:53
musialam ukryc date.
bo nie moim aparatem *ja z reszta w ogole nie mam apratu (ups, zenit)
* i data byla ustawiona
~sylwia99    08.06.2008 @10:38:14
dziękuję choć komuś się spodobało
~sirtorpeda    07.06.2008 @11:29:03
Nope. Z D200 i najlepszego szkła zmiennoogniskowego na rynku... ;D Nie trafilem z ostrością, ale że mi się kadr podobał wczoraj, to wystawiłem - dziś już bym nie wystawił
_______
Korzystam z całej skali ocen, nie jestem wredny ani mściwy. Każdą ocenę popieram argumentami. Zapraszam do siebie, ale nie musisz mi się rewanżować dobrą oceną za dobrą ocen
~JoanP    04.06.2008 @16:53:05
Dzięki za komentarz jak coś to zapraszam jeszcze kiedyś do siebie
-Kimberlyy86    30.05.2008 @00:16:22
O ten kabel chodzi
~SeniorGalante    29.05.2008 @13:30:42
Dzięki!
_______
Yup...
~eweB    28.05.2008 @01:12:03
zapraszam do siebie ...
_______
" ... jeśli istnieje tyle umysłów co głów, to jest też tyle rodzajów miłości co serc ..."
+booboo    21.05.2008 @01:18:34
aaaaaaaaaahahahahhahahahaa:p
~wojtecki    15.05.2008 @23:21:06
Pozdro kolego
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt