Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~bzzzzzz | użytkownik

imię i nazwiskobzzzzzz adresGorzów zarejestrowany13.10.2006 @12:12:38 ostatnio na stronie07.07.2010 @16:44:15



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.bzakrzewski.pl Gadu-Gadu2895958
digarty91 komentarze508 posty na forum6

komputer / sprzęt
Aparat w telefonie :D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kazikk87    17.03.2010 @10:30:39
a wiem ze tak jest.
_______
Zapraszam do mojej galerii
~kazikk87    17.03.2010 @10:22:15
usuwam zdjecie i wsadzam je ponownie kolejnego dnia. Usuwam wlasnie wtedy kiedy nie ma komentarzy i nie moge wyciagnac zadnych wnioskow z pracy
_______
Zapraszam do mojej galerii
~kazikk87    17.03.2010 @09:45:45
A ty masz za to zasadę komentowania wszystkiego do czego sie doczepić możesz. Sarny czy kozła z 5 m jeszcze chyba w kadrze nie miałeś to nie komentujesz?
_______
Zapraszam do mojej galerii
~kazikk87    17.03.2010 @09:09:31
bo to jest tytuł na okładce. Kawa nie parowała bo wystygła w 3 minuty. pozdr
_______
Zapraszam do mojej galerii
~qbeeck    31.12.2009 @11:58:40
Szczęśliwego i udanego Nowego Roku
_______
Przez ciernie do gwiazd...
~tajemniczaosoba    03.12.2009 @10:12:53
Mam problemy z digartem dlatego 3 raz. :P
~truuskawka    09.08.2009 @09:22:45
no właśnie o to mi chodsiło
_______
" Kochaj konie i spraw by one pokochały ciebie "
~truuskawka    06.08.2009 @17:37:21
ostre... Nawet jeśli to chyba nie powinna być tak zaciągnięte
_______
" Kochaj konie i spraw by one pokochały ciebie "
~kazikk87    21.05.2009 @19:30:52
napisalem ze ciemno byloczytaj podpis pod zdjęciem. Przyciemnawa się pisze nie przy ciemnawa
_______
Zapraszam do mojej galerii
-agat25    19.05.2009 @14:08:55
witam w mojej grupie górskiej i pozdrawiam serdecznie
~Retro321    18.05.2009 @21:28:58
do końca życia nie zapomnę, że za puszkę coli zapłaciłem 2 euro... :D
~Retro321    18.05.2009 @21:19:01
Paryż naprawdę mi się spodobał, jadąc tam nawet się nie spodziewałem, że aż tak ciekawie będzie, dlatego... "polecam". do Włoch też bym się zresztą z chęcią wybrał, no, ale mooooże kieeeedyś... :P
~juliaszek7676    16.05.2009 @01:16:15
no zapewne wazy... wielkie to to było... :P

a ja to bylam tak calkiem na prawo patrzac ze sceny... a tam byl spokoj tuz prawie przy ochroniarzach
_______
Bez muzyki świat byłby monofoniczny... a tak jest wielowymiarowy..
~juliaszek7676    16.05.2009 @00:40:46
sie nie znalazlam :D
_______
Bez muzyki świat byłby monofoniczny... a tak jest wielowymiarowy..
~juliaszek7676    16.05.2009 @00:28:41
juz po studiach?? licencjat?:P
_______
Bez muzyki świat byłby monofoniczny... a tak jest wielowymiarowy..
~juliaszek7676    16.05.2009 @00:26:58
o i juz nowa jest Jestes moze studentem?
_______
Bez muzyki świat byłby monofoniczny... a tak jest wielowymiarowy..
~juliaszek7676    16.05.2009 @00:08:14
bylam przy barierce pod scena gy Maleo gral:D

o juz po polnocy.. wrzucam kolejna jego..
_______
Bez muzyki świat byłby monofoniczny... a tak jest wielowymiarowy..
~juliaszek7676    15.05.2009 @23:58:02
A nie wiem, ale chyba nie.. no moze z widzenia
_______
Bez muzyki świat byłby monofoniczny... a tak jest wielowymiarowy..
~juliaszek7676    15.05.2009 @23:17:43
musiales mnie widziec na Maleo hehe
_______
Bez muzyki świat byłby monofoniczny... a tak jest wielowymiarowy..
~juliaszek7676    15.05.2009 @22:58:29
Pozdrawiam.... fotograficznego.. juwenalia - iste...
_______
Bez muzyki świat byłby monofoniczny... a tak jest wielowymiarowy..
~czarek83    07.05.2009 @13:19:56
Przede wszystkim filtr szary połówkowy. Bez niego, nie dało by rady nic zrobić.
_______
To ludzie tam chodzą? Chodzą. A czy tam coś jest? No, góry. To po co tam chodzą jak tam nic nie ma?
~Dinith    27.04.2009 @18:23:40
dziękuję i kłaniam się
_______
,,Omnia rerum principia sunt parva"...
~Orlenek    25.04.2009 @07:12:39
Dzięki Miło, mi że dostałem doceniony przez prezesa.
_______
Powracam!
~Szmydziu    20.03.2009 @23:13:42
no, czas sie przenieść na plfoto.com ;P
~Szmydziu    20.03.2009 @23:11:32
po prostu wyrażam swoje zdanie, jak by mi się bardziej podobało.
1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt